תמהיל שיווקי אופטימלי

אתרו את ערוצי השיווק הרווחיים ביותר!

ניהול חכם של משאבי העסק

העסק שלכם צריך להרוויח. נקודה. פרסום יעיל ואפקטיבי לוקח בחשבון את ההחזר על ההשקעה ומוודא שתמיד תהיו במאזן חיובי מבחינת עלות הרכשת לקוח.

התקדמות מואצת

כאשר אנו מתמקדים בערוצי השיווק הרלוונטיים עבורנו, אנחנו מקבלים מקסימום חשיפה ותנועה של לקוחות במינימום זמן.

יצירת יתרון תחרותי

במקום להתפזר על כמה אפיקים, זה הזמן להתמקד. מציאת ערוצי השיווק המדויקים, תסייע לכם להקדים את המתחרים ולייצר יתרון תחרותי משמעותי.

הסוד להצלחת העסק טמון בפרסום מדויק וממוקד

השיווק הוא לב ליבו של העסק. ללא שיווק איכותי, לעסק חסר את "הדלק" כדי להניע ולצמוח.
תמהיל שיווקי אופטימלי אמור להישען בראש ובראשונה על הבידול התחרותי של העסק ועל הערך המוסף שלו למול המתחרים.
הנוסחה שלי היא לשווק את המוצר הנכו, במקום הנכון, במחיר הנכון ובזמן הנכון.
ואיך עושים זאת נכון? אחת הדרכים היא להיעזר ביועץ עסקי בעל ניסיון בליווי עסקים עד להשגת היעדים העסקיים.

תהליך העבודה בגיבוש התמהיל השיווקי:

מיפוי מוצרים ושרותים

יש לתפור ערוץ שיווקי לכל מוצר/שירות בהתאם לקהל היעד הספציפי שלו, ולא לשווק את כולם באותו ערוץ. אל תעלו את כל השירותים שלכם לאותה רכבת, כשכל אחד צריך להגיע למקום אחר בארץ (:

הגדרת קהלי יעד

עבור כל אחד מהמוצרים והשירותים נגדיר את קהלי היעד האידיאליים על מאפייניו הייחודים: דמוגרפיים, התנהגותיים וצרכניים.

הגדרת ערוצי הפרסום לקהלים הרלוונטיים

בשלב הנוכחי נגדיר את הכלים וערוצי השיווק שישמשו לפרסום העסק על סמך ההצעה השיווקית הייחודית לנו. זה המקום לייצר יתרון תחרותי, ולגרום לקהל להעדיף אותנו על פני המתחרים.

תחשיב עלויות הרכשת לקוח

כמה עולה לנו לגייס לקוח משלם חדש? על סמך הנתונים המצטברים נחשב את עלות הרכשת הלקוח בכל אחד מהערוצים וננתח את כדאיות הפרסום בהתאם.

אופטימזציה של תמהיל השיווק

השלב החשוב ביותר הוא ליצור מאזן חיובי. בשלב האופטימיזציה, נחשב את ההפרש בין עלות הרכשת לקוח לבין ההכנסות מהלקוח בכל אחד מערוצי השיווק הרלוונטיים ונתכנן את תמהיל השיווק בהתאם.

תוך חודש מתחילת פרסום הוכפלו כמות הלקוחות

עופר עשה עבודה מעולה, לקח אחראיות על האסטרטגיה השיווקית והפרסום כבר מההתחלה, והתוצאות לא אחרו להגיע. ממצב שהעסק דשדש בגיוס לקוחות למצב שהעסק נמצא בתנופת גיוס וצמיחה מהירה, כך שתוך חודש מתחילת פרסום הוכפלו כמות הלקוחות. ברמה האישית מאוד נהנה לעבוד מול עופר, הדו שיח בנינו מאוד פורה עבורי גם בנושאים שלא היו באופן ישיר במסגרת הליווי/

ארז
מנכ"ל MyCount

רווח נטו לכל חברה שתיעזר בשרותיו של עופר

נעזרתי בשרותיו של עופר לבחינת התרחבות בעסק.
העבודה מול עופר הייתה מאוד שיטתית ומסודרת והניבה רעיונות יצירתיים וכיווני חשיבה חדשים אשר לא היו על הפרק לפני כן.
עופר ניחן ביכולת יצירתית מרשימה ולאורך כל התהליך הערך המוסף שלו היה רב.

עוז
מנכ"ל Colour fish

עופר ידע למקד אותי למטרה ולהפיח בי תקוה

בעקבות המלצה שקיבלתי , פניתי לעופר לתהליך ייעוץ עסקי. הגעתי עם הרבה ספקות, מכיוון שעברתי לא מעט יועצים ב- 15 שנות הפעילות העסקית שלי. 

אבל הפעם הרגשתי שונה, עופר ידע למקד אותי למטרה ולהפיח בי תקוה ברגעים שהיה לי קשה. עופר הוביל את התהליך עם משימות ענייניות, תוך דגש לעבודה מול מודל עסקי מגובש שהגענו אליו יחד.

מירב
מנכל"ית סטודיו אבישג

אבחון עסקי לצמיחה במתנה!

למה אתם מחכים?

קבלו שיחת אבחון כללית לעסק ללא עלות

האבחון כולל שיחה או זום בסיומה תקבלו תמצית המלצות לצמיחה של העסק

תוכנית השיווק היא המנוע שלך בעולם העסקים

כנס לתהליך עכשיו!

שיחת ייעוץ ללא עלות לפונים מהאתר של עופר שטגמן.
אז למה אתה מחכה??